Kennisbank

Niet tevreden? Vertel het ons!

Bent u ontevreden over onze dienstverlening? Is een reparatie niet goed uitgevoerd? Of vindt u dat een medewerker van 3B Wonen u niet juist behandeld heeft? Vertel het ons. Vaak komen we samen met u tot een oplossing. Geef uw klacht direct door...

Lees het volledige antwoord

Tip of compliment?

Wij vinden het prettig om te horen dat u tevreden bent over onze dienstverlening! Ook zijn wij blij met tips en suggesties, zodat wij onze dienstverlening kunnen verbeteren. Deel het met ons! Stuur ons een met uw tip of suggestie. mail

Lees het volledige antwoord

Tijdelijke huur

Als woningen die wij gaan slopen of de plannen voor een leegstaand gebouw nog niet klaar zijn, dan verhuren wij de woningen soms tijdelijk. Op dit moment hebben wij geen woningen voor tijdelijke verhuur beschikbaar.

Lees het volledige antwoord

Activeren Mijn 3B Wonen

Mijn 3B Wonen is de plek waar u 24 uur per dag, alle dagen van de week, uw zaken makkelijk kan regelen. Een reparatieverzoek inplannen, een huur betalen en uw gegevens inzien en eventueel wijzigen. Wilt u gebruik maken van Mijn 3B Wonen? De...

Lees het volledige antwoord

Mijn 3B Wonen

Mijn 3B Wonen is de plek waar u 24 uur per dag, alle dagen van de week, uw zaken makkelijk kan regelen. Een reparatieverzoek inplannen, een huur betalen en uw gegevens inzien en eventueel wijzigen.

Lees het volledige antwoord

Oproep: heet uw buren welkom!

Mensen verhuizen… Om verschillende redenen zeggen huurders de huur op en vertrekken naar een andere woning, een andere wijk of zelfs andere woonplaats. Bijvoorbeeld omdat er een verandering is in de gezinssamenstelling, mensen groter of juist...

Lees het volledige antwoord

Huur betalen

Als u een woning van ons huurt, betaalt u maandelijks de huur. Door het ondertekenen van de huurovereenkomst stemt u ermee in dat u de huur op tijd betaalt. De huur betaalt u vooruit, dus vóór de eerste van de maand, aan 3B Wonen. U kunt...

Lees het volledige antwoord