Kennisbank

Niet tevreden? Vertel het ons!

Wij doen ons best om u altijd zo goed mogelijk te helpen. Maar het kan gebeuren dat u niet tevreden bent over ons of onze aannemer. Bijvoorbeeld: u vindt dat een medewerker van 3B Wonen of de aannemer u niet goed behandelde of u vindt dat de aannemer...

Lees het volledige antwoord

Tip of compliment?

Wij vinden het prettig om te horen dat u tevreden bent over onze dienstverlening! Ook zijn wij blij met tips en suggesties, zodat wij onze dienstverlening kunnen verbeteren. Deel het met ons! Stuur ons een mail met uw tip of suggestie.

Lees het volledige antwoord

Tijdelijke huur

Als woningen die wij gaan slopen of de plannen voor een leegstaand gebouw nog niet klaar zijn, dan verhuren wij de woningen soms tijdelijk. Op dit moment hebben wij geen woningen voor tijdelijke verhuur beschikbaar.

Lees het volledige antwoord

Activeren Mijn 3B Wonen

Mijn 3B Wonen is de plek waar u 24 uur per dag, alle dagen van de week, uw zaken makkelijk kan regelen. Een reparatieverzoek inplannen, een huur betalen en uw gegevens inzien en eventueel wijzigen. Wilt u gebruik maken van Mijn 3B Wonen? De eerste st...

Lees het volledige antwoord

Mijn 3B Wonen

Op Mijn 3B Wonen kunt u 24 uur per dag, alle dagen van de week, gemakkelijk uw zaken kan regelen. U kunt hier bijvoorbeeld een reparatie doorgeven, uw huur betalen en uw gegevens inzien en wijzigen.

Lees het volledige antwoord

Huur betalen

Als u een woning van ons huurt, betaalt u ons maandelijks de huur. In het huurcontract staat dat u de huur voor de eerste van de maand aan ons betaalt. Dit betekent dat u de huur vooruit betaalt. U kiest zelf hoe u de huur betaalt: Automatische incas...

Lees het volledige antwoord

Huur opzeggen

U kunt de huur digitaal, via de post of per mail opzeggen. De opzegtermijn staat in uw huurovereenkomst, deze is meestal een maand. Bij 'Direct regelen' kunt u digitaal uw huur opzeggen. U kunt de huur op elke dag van de maand opzeggen. De datum kies...

Lees het volledige antwoord