Niet tevreden? Vertel het ons!

Bent u ontevreden over onze dienstverlening? Is een reparatie niet goed uitgevoerd? Of vindt u dat een medewerker van 3B Wonen u niet juist behandeld heeft? Vertel het ons. Vaak komen we samen met u tot een oplossing. Geef uw klacht direct door (zie 'Direct regelen') of kijk voor meer informatie in de folder 'Niet tevreden'. 

Veel gevraagd over Niet tevreden? Vertel het ons!

Ik heb een klacht over een medewerker van jullie organisatie. Waar meld ik dat?

Vindt u dat een medewerker van 3B Wonen u niet juist behandeld heeft? U kunt uw klacht hier doorgeven.

Ik heb een klacht over een reparatie die niet goed is uitgevoerd. Waar meld ik dat?

Bent u niet tevreden over een uitgevoerde reparatie en komt u er niet uit met de uitvoerende partij? Dan kunt u uw klacht hier melden.

Ik heb een klacht over de schoonmaakwerkzaamheden in mijn woongebouw. Waar meld ik dat?

Bent u niet tevreden over de schoonmaak? U kunt dit melden bij de complexbeheerder. De complexbeheerder komt iedere week langs in uw woongebouw. U kunt de klacht ook hier doorgeven.

Ik heb een klacht over uitgevoerd onderhoud aan mijn woning. Waar meld ik dat?

Bent u niet tevreden over uitgevoerd onderhoud aan of in uw woning? Meld de klacht hier.

Wat is jullie klachtenprocedure?

Bent u ontevreden over onze dienstverlening? Is een reparatie niet goed uitgevoerd? Of vindt u dat een medewerker van 3B Wonen u niet juist behandeld heeft? Vertel het ons. Vaak komen we samen met u tot een oplossing.

Komt u er samen met ons toch niet uit, dan kunt u een klacht indienen. Dat kan op verschillende manieren:

  • Geef uw klacht direct hier door. 
  • U stuurt uw klacht per brief aan ons:
    3B Wonen
    Postbus 108
    2660 AC Bergschenhoek
  • U stuurt uw klacht per mail: niettevreden@3bwonen.nl.
  • U vult het klachtenformulier in.

Ik ben niet tevreden met de oplossing die jullie voorstellen. Wat kan ik doen?

Heeft u geprobeerd het probleem met ons op te lossen, maar lukt dat echt niet? Stuur dan een brief of mail naar de Geschillenadviescommissie (GAC). Deze onafhankelijke commissie helpt u als huurder en verhuurder er samen niet uitkomen. Maar het GAC helpt u alleen als u eerst geprobeerd heeft het probleem zelf met 3B Wonen op te lossen. Om uw klacht bij de Geschillenadviescommissie in te dienen, kunt u het aanmeldingsformulier op hun website gebruiken: www.geschillenadvies.com. Of u stuurt een brief of mail naar:

Geschillenadviescommissie (GAC)
Postbus 18
2650 AA Berkel en Rodenrijs
info@geschillenadviescommissie.com