Activeren Mijn 3B Wonen

Mijn 3B Wonen is de plek waar u 24 uur per dag, alle dagen van de week, uw zaken makkelijk kan regelen. Een reparatieverzoek inplannen, een huur betalen en uw gegevens inzien en eventueel wijzigen.
Wilt u gebruik maken van Mijn 3B Wonen? De eerste stap is om uw account te activeren.

Mijn 3B Wonen al geactiveerd?
Klik dan hier om met uw mailadres en wachtwoord in te loggen in Mijn 3B Wonen.

Mijn 3B Wonen nog niet geactiveerd?
Heeft u al wel een activatiecode ontvangen? Activeer uw account dan hier.
Heeft u geen activatiecode ontvangen? Neem dan contact met ons op via de mail of telefonisch via 010 - 519 14 91.

Veel gevraagd over Activeren Mijn 3B Wonen

Waarvoor kan ik terecht op Mijn 3B Wonen?

Algemeen

Door in te loggen op Mijn 3B Wonen kunt u:

  • uw persoonlijke gegevens inzien en wijzigen
  • de gegevens van uw woning bekijken
  • een reparatieverzoek melden
  • de huur opzeggen
  • uw huur betalen
  • een betalingsregeling aanvragen
  • uw bankrekeningnummer wijzigen
  • een aanpassing of verbetering in uw woning aanvragen
  • overlast melden
  • etc.

Wat heb ik nodig om mijn account op Mijn 3B Wonen te activeren?

Algemeen

Om uw account op Mijn 3B Wonen te activeren heeft u een activaticode nodig. Die ontvangt u uiterlijk in juli 2020. Nieuwe huurders ontvangen een activaticode bij het ondertekenen van het huurcontract. 

Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord ben vergeten?

Algemeen

Ga naar Mijn 3B Wonen en klik op wachtwoord vergeten. U kunt hier uw e-mailadresinvullen. U ontvangt een mail met verdere instructies.