Reparatieverzoek

U kunt een reparatieverzoek doen bij een gebrek of een storing aan uw woning of woongebouw. Reparatieverzoeken bij Coen Hagedoorn kunt u hier direct zelf inplannen. Belt u liever dan kan dat via telefoonnummer 088 - 880 80 58. Ook als het een spoedreparatie betreft belt u dit telefoonnummer.

Voor een aantal specifieke storingen neemt u rechtstreeks contact op met het uitvoerende bedrijf:

• Storing centrale verwarming of mechanische ventilatie: Feenstra via telefoonnummer 088 - 845 50 00.
  Voor woningen met stadsverwarming: Eneco via telefoonnummer 0800 - 0072.
• Storingsnummer verstoppingen: Zegwaard Rioolbeheer via telefoonnummer 0800 - 262 61 61.
• Storingsnummer glasschade: Glastotaal Beheer via telefoonnummer 0800 - 452 72 34.
• Liftstoring: Kone via telefoonnummer 0900 - 225 55 66.

Welke reparaties zijn voor onze en welke zijn voor uw rekening?

Raadpleeg het onderhouds ABC wanneer u precies wilt weten of de uitvoering en/of kosten van een bepaalde klus voor uw rekening of van 3B Wonen komen.

Veel gevraagd over Reparatieverzoek

Hoe meld ik een reparatieverzoek?

Reparatieverzoeken bij Coen Hagedoorn kunt u hier direct zelf inplannen. Belt u liever dan kan dat via telefoonnummer 088 - 880 80 58. Ook als het een spoedreparatie betreft.

Voor een aantal specifieke storingen neemt u rechtstreeks contact op met het uitvoerende bedrijf:

  • Storing centrale verwarming of mechanische ventilatie: Feenstra via telefoonnummer 088 - 845 50 00. 
    Voor woningen met stadsverwarming: Eneco via telefoonnummer 0800 - 0072.
  • Storingsnummer verstoppingen: Zegwaard Rioolbeheer via telefoonnummer 0800 - 262 61 61.
  • Storingsnummer glasschade: Glastotaal Beheer via telefoonnummer 0800 - 452 72 34.
  • Liftstoring: Kone via telefoonnummer 0900 - 22 55 566.

Wat doe ik met een spoedreparatie in de avond of in het weekend?

Voor spoedeisende reparatieverzoeken na sluitingstijd kunt u ons telefonisch bereiken via telefoonnummer 088 - 880 80 58.

Ik heb een reparatie gemeld en een afspraak gemaakt. Hoe kan ik de afspraak verzetten?

Neem contact op met het bedrijf waar u de afspraak gemaakt heeft:

Coen Hagedoorn via telefoonnummer 088 - 880 80 58
Feenstra via telefoonnummer 088 - 845 50 00
Zegwaard Rioolbeheer via telefoonnummer 0800 - 262 61 61
Glastotaal Beheer via telefoonnummer 0800 - 452 72 34
Liftstoring: Kone via telefoonnummer 0900 - 22 55 566

Ik heb een reparatie gemeld en een afspraak gemaakt. Hoe kan ik de afspraak afzeggen?

Neem contact op met het bedrijf waar u de afspraak gemaakt heeft:

Coen Hagedoorn via telefoonnummer 088 - 880 80 58
Feenstra via telefoonnummer 088 - 845 50 00
Zegwaard Rioolbeheer via telefoonnummer 0800 - 262 61 61
Glastotaal Beheer via telefoonnummer 0800 - 452 72 34
Liftstoring: Kone via telefoonnummer 0900 - 22 55 566

Ik heb een reparatie gemeld en een afspraak gemaakt met de monteur. De monteur is niet op de afgesproken tijd aanwezig. Wat nu?

Neem contact op met het bedrijf waar u de afspraak gemaakt heeft:

Coen Hagedoorn via telefoonnummer 088 - 880 80 58
Feenstra via telefoonnummer 088 - 845 50 00
Zegwaard Rioolbeheer via telefoonnummer 0800 - 262 61 61
Glastotaal Beheer via telefoonnummer 0800 - 452 72 34
Liftstoring: Kone via telefoonnummer 0900 - 22 55 566

Ik ben niet tevreden over een uitgevoerde reparatie. Wat kan ik doen?

Bent u niet tevreden over een uitgevoerde reparatie? U kunt de klacht direct hier melden. 

De inbraakpreventielamp aan de buitengevel is kapot? Wat kan ik doen?

U kunt de lamp zelf vervangen. Doet u het liever niet zelf? Dan kunt een een reparatieverzoek indienen bij Coen Hagedoorn via 088 - 880 80 58. De kosten hiervoor zijn €12,50. 

De lamp op de galerij is kapot. Waar meld ik dat?

U kunt het melden bij uw complexbeheerder of u belt naar kantoor 010 - 519 14 91.